INFO

INFO

KAN VI HJELPE
DEG?


Her har vi samlet inn de mest

populære spørsmålene, og hvor på vi har prøvd å lagde en fin liten oversikt.


Vi har et brett spekter av ulike behandlinger. Og da er det selvsagt en del spørsmål som dukker opp.


Finner du ikke svar på det du lurer på, kan du alltid ta kontakt med oss via mail, Facebook melding eller sms/telefon.

 SLETTE/ ENDRE TIMEN MIN?



Din behandling er skreddersydd spesielt til deg. Dersom du ikke har mulighet til å møte til avtalt tid, vennligst gi beskjed ikke senere enn 24 timer før timen. Kanselleringer etter dette tidspunktet føre til faktura på halve beløpet. Manglende oppmøte uten beskjed fører til faktura på hele beløpet.

Om du er forsinket vil behandlingen bli redusert med like lang tid som du var forsinket, dette for å unngå å forsinke andre kunder. Er du mer enn 15 minutter forsinket regnes timen som kansellert og må betales i sin helhet.

Vi ønsker kun beskjed per telefon/ sms etter 24 timer.


Merk, bestiller du muskelavslappende injeksjoner medfølger det et engangs tillegg på 350,- per år. (Elektronisk resept, som blir godkjent fra vår ansvarlige lege)




HVA GJELDER FOR OSS?


FØR 24 TIMER

Gratis kansellering/endring av time. Du kan kansellere/endre time helt enkelt selv på vår bookingside innen 24 timer, eller ring/SMS per telefon. Du kan også avbestille timen din helt selv HER.





ETTER 24 TIMER

Gir du beskjed før timen, men etter 24 timer, vil du bli belastet for halve beløpet.

Avbestilling etter 24 timer er kun godkjent ved sms/telefon til aktuell avdeling. Vi ønsker ikke en Facebook melding, Instagram melding, eller e-post


MANGLENDE OPPMØTE

Manglende oppmøte uten avbestilling/beskjed før time, fører til faktura på hele beløpet, 

Avbestilling etter 24 timer er kun godkjent ved sms/telefon til aktuell avdeling. Vi ønsker ikke en Facebook melding, Instagram melding, eller e-post.


ALDERSGRENSE HOS DERE?


BRYN OG VIPPER

Er du som kunde under 16 år, setter vi pris på en melding/SMS fra foresatte/foreldre med godkjennelse på valgt behandling. Dette gjelder alle bryn og vippebehandlinger.


HULL I ØRE

Vi utfører ikke hull i øret på barn som ikke vil det selv. Og barnet må selv utrykke/ønske å ta hull i øret. Vi lyver heller ikke, og barnet skal være bevist på at det vil gjøre litt vondt i det vi skyter hull i øret. Vi tar heller ikke hull i øret på babyer. Kommer du uten foreldre/foresatte og er under 18 år, ønsker vi sms/melding med godkjennelse fra foresatte.


HULL I NESEN

Aldersgrense på hull i nesen er 16 år, vi ønsker sms/melding med godkjennelse fra foreldre. Er du imidlertid 14 til 15 år, og ønsker hull i nesen må du ta følge med en foresatt/foreldre.


HUDPLEIE

Ingen aldersgrense.


MASSASJE

Ingen aldersgrense.


FOTPLEIE

Ingen aldersgrense.,


GELÈNEGLER OG SHELLAC

Aldersgrense på Shellac og Gelènegler er 16 år, vi ønsker sms/melding med godkjennelse fra foreldre. Er du imidlertid 10 til 13 år, og ønsker Shellac eller Gelènegler må du ta følge med en foresatt/foreldre.


PMU

18 års aldersgrense, lider du imidlertid av ufrivillig hårtap på bryn/vipper grunnet sykdom og/eller sterke medisiner kan PMU være aktuelt på kunder under 18 år, her kreves tett oppfølging/dialog med foreldre/foresatte samt lege under hele prosessen.


KOSMETISKE BEHANDLINGER

Vi har 18 års aldersgrense på alle våre kosmetiske behandlinger. Det er også verdt å merke seg at de aller fleste 18 åringer ikke trenger noe form for kosmetiske behandlinger overhodet. Kosmetiske behandlinger skal være nøye overveid og planlagt fra kundens side.


LASER

Vi har 18 års aldersgrense på alle våre laserbehandlinger.


 

REKLAMASJON/KLAGE


Vi prøver etter beste evne å ivareta kundene våre. Og vi ønsker gjerne at du tar kontakt til oss direkte om du skulle være misfornøyd med en vare eller tjeneste.

 

Ta kontakt

Tjenester vi utfører er «ferskvare». Det nytter ikke å klage på en tjeneste som ble utført for flere uker siden, er du misfornøyd ta kontakt umiddelbart per mail, så finner vi en løsning på det. 


Realistiske forutsetninger

Vi kan ikke trylle. Og utgangspunktet vi må jobbe ut ifra, er deg som kunde. Ha dette i bakhodet med tanke på egne forventinger. Eksempelvis har du korte vipper, vil ikke vippene bli lengre i et vippeløft. Har du få brynshår, og flere "hull" i brynet, vil ikke dette forsvinne etter en brysyling.


Garanti

Vi har 1 ukes garanti på Gelènegler og Shellac Pedikyr og Manikyr. Så selv om du skulle være uheldig å slår fingrene i en bildør, fikser vi det kostnadsfritt. Det er uansett lurt å ha i bakhodet at kunstnegler tåler mye, men de er ikke lagd av betong. Og kan knekke med stor slitasje, slag eller vekt på neglen.

Etter 1 uke koster det 150,- for å fikse 1 negl.


Gratis

Det er ikke reklamasjon på behandlinger som vi utfører gratis. 


Ingen Reklamasjon

Vi har ikke angrerett, reklamasjon eller garanti på PMU og Laser. Da dette avhenger av hudtype, pleieråd og hjemmeprodukter. Vi har heller ingen reklamasjon på "modell" behandlinger. Hvor du som kunde allerede har fått et stort avslag i pris.


Allergi 

Dessverre kan enkelte oppleve irritasjonsreaksjon eller en allergisk reaksjon mot stoffer som finnes i produktene våre. Dette er umulig for oss å kunne forutse, med mindre du som kunde opplyser om eventuelle allergier på forhånd. 

Vippelim kan eksempelvis gi reaksjon i huden rundt øynene med irritasjon, hevelse og rødhet.

Opplever du plage/irritasjon ønsker vi at du tar kontakt snares, slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte.

Vi har ikke garanti/reklamasjon når det kommer til en allergisk reaksjon. Dette gjelder også for betennesle i nese/ørehull piercing.

Vi utfører imidlertid gratis fjerning av produktet hvis du opplever en allergisk reaksjon.

.f.eks. vippeextensions.


Pengene tilbake?

Vår policy er at vi alltid prøver å fikse skaden først. Pengene tilbake er et av våre siste alternativ. Kunden klager på en tjeneste, hvor på vi fikser tjenesten som vi har fått klage på. Derav slipper vi også unna flere av de som prøver å utnytte systemet, ved å får refuntdert beløpet og få tjenestene våre gratis.

GAVE SOM VARMER?


Gi en opplevelse i form av et gavekort fra Pusterom Hudpleie. Våre gavekort kan kjøpes digitalt eller fysisk.

Dette er en fantastisk gave å gi til noen som har det meste, men som fortjener kun det beste.


Gi en opplevelse av avslapning, velvære, selvpleie og indre ro.


Gled noen du er glad i med et velfortjent pusterom hos oss!



FØLG OSS PÅ INSTAGRAM?


@PUSTEROMHUDPLEIE


ÅPNINGSTIDER



Man-ons: 9:00-18:00

Torsdag: 9:00-19:00

Fre-Lør: 10:00- 18:00


(utvidet åpingstider

etter avtale/booking)


BESØKSADRESSE


Gyldenløves gate 5

4611 Kristiansand 

KONTAKT


Telefon:


+47 21 45 69 70


Epost:


kontakt@pusteromhudpleie.no



Vi tilbyr alt fra Bryn, Vipper, Fotpleie, Powder Brows, PMU, Microblading, Shellac, Gelè Negler, Vippeextensions, Massasje, Voks, Kosmetisk Sykepleier, Brynslaminering, Vippeløft, Klassiske Ansiktsbehandlinger til Holistisk Hudpleie med Hjerte Chakra.  

Posebyen i Kristiansand, Velkommen til oss!



© 2021 PUSTEROM HUDPLEIE AS | Org nr. 926 848 070 | Pusterom Hudpleie